Персональний сайт Галини Німіжан

Меню сайту
Вхід на сайт

Пошук
Годинник
Крилаті вислови
Раджу сайти

* МОН України
* Департамент освіти і науки, молоді і спорту Чернівецької ОДА
* Управління освіти Глибоцької РДА
* Український центр оцінювання якості освіти
* ІППОЧО м.Чернівці


Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

                                

Школа - мій дім, моя скарбниця

Знань, добра і любові - аж по вінця,

Де жити вчать і прямувати до зірок,

Де мудрості навчать і Людиною бути,

Матір, школу, Вітчизну - не зрадити, не забути.

Німіжан Галина Дмитрівна

                   І. Загальні відомості

Громадянство України

громадянка України

Населений пункт

с. Коровія

Дата народження

20 січня

Адреса особистого сайту

http://ukrmova-nimijan.at.ua 

Адреса шкільного сайту в Інтернеті

http://koroviya.ucoz.ua

ІІ. Робота

Місце роботи

Коровійська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Коровійської сільської ради Глибоцького району Чернівецької області,

Посада

Вчитель української мови та літератури

Предмети, які викладає

Українська мова та література

Загальний педагогічний та трудовий стаж

15 років 9 місяців

Кваліфікаційна категорія

І кваліфікаційна категорія категорія

Відомості про досягнення учнів

2013/2014

  • Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса – ІІІ м. (Марчук Н., 8 кл.)
  • Конкурс знавців української мови Імені Петра Яцика - ІІ м.(Савчук А., 5 кл.)
  • Всеукраїнська олімпіада з української мови і літератури - ІІ м. (Савчук А., 5 кл., Чолак М., 11кл.), ІІІ м. (Чімбру М., 7 кл., Марчук Н., 8кл.),
  • конкурс творчих робіт "Афганістан очима дітей" - ІІІ м. (обл. етап ) (Чолак М., 10 кл.)

2014/2015

  • Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса – ІІ м. (Савчук А., 6 кл.)
  • Конкурс знавців української мови імені Петра Яцика - ІІІ м.(Савчук А., 6 кл.)
  • конкурс есе "Я - європеєць" - участь

 

Почесні звання та нагороди

  • Грамота  Управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації  (Наказ №780 від 15.12.2011)
  • Грамота Коровійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (Наказ №113 від 24.05.2012)
  • Подяка Коровійської ЗОШ І-ІІІ ступенів (Наказ №113 від 24.05.2012)
  • Грамота Коровійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (Наказ №178 від 28.08.2013 р.)
  • Грамота Коровійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (Наказ № 120 від 16.06.2014 р.) 
  • Грамота Коровійської загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (Наказ № 204 від 31.08.2015 р.)

Місця та строки роботи за останні 10 років

Коровійська ЗОШ І-ІІІ ступенів

IІІ. Громадська діяльність

Участь у роботі громадських організацій

Активна учасниця загальногромадських сільських заходів( акцій)

 

Участь в реалізації районних, обласних, державних проектів

Активна учасниця сільських та районних акцій «Чисте довкілля», «Милосердя», «Екологічні толоки», обласних та всеукраїнських «Щоденник.ua»

ІV. Дозвілля

Хобі

Музика

Спортивні захоплення та досягнення

Легка атлетика, велоспорт

Сценічні таланти

Декламація

VІ. Контакти

Особиста електронна пошта

galina-nimijan@mail.ru

     "Формування класного колективу учнів шляхом виховання в них високої моралі та патріотизму"

                           (Опис власного досвіду)

 

"Без будь-кого з нас Батьківщина може обійтися, але будь-хто з нас без Батьківщини – ніщо"

   Василь СУХОМЛИНСЬКИЙ

Талант в дитині кожній, як зернятко,

Знайдіть його і дайте прорости.

Дар той у неї від матусі й татка,

А ми вже мусимо його знайти!

Він колосом могутнім в простір злине,

Порадує усіх і збагатить.

Або ж ще при корінні згине

І згуби тої вам вже не простить...

Знайдіть його і людям подаруйте,

Допоможіть пробитися на світ.

Усіх отим талантом зачаруйте

      Сьогодні, завтра, через сотню літ...

         Кожна дитина – індивід, особистість, що формується впродовж свого життя різними чинниками. Одним із цих чинників є школа. Однолітки, друзі, вчителі – це той світ, де дитина вчиться бути собою, розвивається, шліфує свої життєво необхідні принципи та поняття. 

        Добре, коли в цей час поряд з дитиною, яка підіймається по власних сходинках успіху, йде творчий, активний, розумний вчитель.

        Відомий педагог Василь Сухомлинський писав: "У вчителя високе покликання - засвічувати, як молоді зорі, дитячі серця". У нашій професії найголовніше любити дітей, довіряти їм, поважати їх. Вони такі різні, але разом - це чудовий букет, в якому кожна квітка особлива і неповторна. Класний керівник повинен стати  мудрим садівником, який вирощує, доглядає, плекає квіти нашого життя - дітей. Ми повинні побачити в учневі найголовніше - особистість, виявити її індивідуальні особливості.

       Класний керівник - найближчий і безпосередній вихователь і наставник учнів. Він організовує і спрямовує виховний процес у класі, об'єднує виховні зусилля вчителів, батьків та громадськості. Саме класний керівник безпосередньо взаємодіє як з учнями, так і з батьками, щиро прагне допомогти учням у вирішенні їхніх проблем у шкільному колективі, цікаво з користю організовувати шкільне життя.

     На мою думку, метою виховного процесу є плекання вільної, талановитої, фізично здорової особистості, збагаченої науковими знаннями, естетичними смаками, готової до творчої  трудової діяльності, яка досягається через формування в учнів морального ставлення до оточуючих людей і усвідомлення цінності людського життя, через формування культури інтелектуального розвитку та вдосконалення учнів, а також культури збереження власного здоров'я. Сьогодні надважливим є національне виховання, метою якого є  набуття молоддю соціального досвіду, успадкування духовних надбань,  досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, формування особистісних рис громадян, духовності, моральності, естетичної та правової культури. Саме тому мною обрано для роботи проблему "Формування класного колективу учнів шляхом виховання в них високої моралі та патріотизму".

         У практичній діяльності зі своїми учнями-старшокласниками я керуюся  Конституцією України, Концепцією громадянського виховання, Законами України "Про загальну середню освіту”, нормативними документами, наказами, розпорядженнями Президента України, Міністерства освіти та науки, обласного управління та районного відділу освіти, Концепцією національно-патріотичного виховання дітей на 2015/2020р., Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

        Починаючи працювати з колективом учнів у старшій ланці школи,  ставлю перед собою такі виховні завдання:    вивчити особливості кожної дитини, її фізичний, психологічний стан, сім'ю, індивідуальні особливості і здібності; сприяти згуртованості класного колективу; активізувати роботу учнівського самоврядування;  продовжувати  традиції,  що започаткувалися у період навчання в основній  школі, розвивати їх; виховувати в учнів високу мораль та патріотизм.

      З цією метою  заохочую учнів до процесу самовиховання, навчаючи їх підготовці та організації колективних творчих справ класу, багато часу приділяю морально-етичному, національно-патріотичному та художньо-естетичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов'язку, відповідальності, культури поведінки. Вважаю, що саме тому загальний рівень вихованості та культури учнівського колективу, в якому я працюю класним керівником,  високий. Учениця класу, Унгурян Яна,  була обрана президентом школи, вона зуміла організовувати роботу учнівського самоврядування школи. 

       З практики роботи переконана, що згуртуванню учнів  в єдиний дружний колектив класу сприяє робота з організації учнівського самоврядування, адже  через дієве  самоврядування учні мають можливість розвивати свої організаторські здібності, почуття відповідальності, ініціативи тощо.

       У своїй роботі використовую один із найважливіших принципів виховання - забезпечення активної позиції учнів та представницьких органів у житті і колективній діяльності. Суть його полягає в органічному поєднанні самоврядування, самостійності та ініціативи учнів з педагогічним колективом. Я намагаюся надати учням право бути організаторами власних справ, допомагати активу учнів класу, тактовно підтримувати всі їхні починання.

      Основними завданнями в роботі з учнівським самоврядуванням виділяю навчання організаторській майстерності: планування роботи; роз'яснення кожному важливість запланованої справи; призначення відповідальних за кожну ділянку спільної справи; дотримання черговості в розподілі доручень; аналіз результатів і засобів, якими їх досягнуто; визначення особистого внеску кожного учня у загальну справу.

    Залучаючи дітей до участі в різноманітних громадсько-корисних справах класу та школи, намагаюся сприяти розвитку в них громадської активності, чіткої громадянської позиції, привчати дітей до дотримання шкільного режиму, єдності педагогічних вимог до учнів з боку вчителів та батьків, спрямовую свої зусилля на корисні, потрібні суспільству справи: добре вчитися, готуватися до праці, берегти природу, охороняти її багатства, турбуватися про збереження історичних пам'яток та інших культурних цінностей, допомагати людям, бути справжніми патріотами.

      Ураховуючи нові суспільно-політичні реалії в Україні після Революції гідності, обставини, пов’язані з російською агресією, вважаю, що усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі змі

цнення країни, активної громадянської позиції.  Саме тому у своїй роботі пріоритетними напрямками у сфері патріотичного виховання виділяю такі:

1) духовно-моральний «Я – патріот»;

2) культурно-історичний «Мала Батьківщина»;

3) цивільно-правовий «Я – громадянин»;

4) військово-патріотичний «Дні військової слави»;

5) спортивно-патріотичний;

6) культурно-патріотичний.

        Працюючи над духовно-моральним напрямком,  формую морально стійкі  особистості, які мають такі моральні якості, як сумлінність, чесність, колективізм, прагнення дотримуватися правил поведінки, повагу до старшого покоління, мужність, любов до Батьківщини та свого народу,  виховую повагу до сім'ї, батьків, сімейних традицій,  а також позитивне ставлення до здорового способу життя,  активну життєву позицію  щодо власного здоров'я, неприйняття асоціальних явищ, котрі підривають фізичне і духовне здоров'я нації.     

      Так були проведені години спілкування "Патріотизм - нагальна потреба України й кожного українця", "Ми різні, але ми єдині!" Учні класу брали активну участь у спортивних і туристичних змаганнях.

      Завдяки заходам культурно-історичного  напрямку  виховую в учнів любов до своєї «малої» батьківщини, рідного краю, залучаю дітей до роботи по збереженню культурних та історичних пам'яток бойової та трудової слави, формую почуття національної гордості, національної самосвідомості, здатності жити поряд з людьми інших культур, мов і релігій.

    Для того, щоб підлітки справді зрозуміли, що відповідальність за збереження довкілля лежить на кожному з нас, я залучаю їх до суспільно-корисної праці (прибирання пришкільної території), мої вихованці підготували загальношкільне свято до Дня Землі. Формувати

 почуття національної гордості допомагають екскурсії (м. Львів, Джуринський водоспад, подорож фортецями Хмельниччини, туристичний комплекc "Мигово", стежками рідного села, відвідування музеїв та театру. Учениця Чолак Мартіна брала участь у творчому конкурсі "Я - європеєць"  і обласній конференції із доповіддю "Тарас Шевченко - художник".

       Результатом моєї роботи над цивільно-правовим напрямком є знання державної системи України, її Конституції, Гімну, державної символіки, прав і обов'язків громадянина України;  формування глибокого розуміння громадянського обов'язку, ціннісного ставлення до національних інтересів України, її суверенітету, незалежності та цілісності; формування культури правових відносин, прагнення до дотримання законодавчих норм;  розвиток дієвого шкільного самоврядування.

    Учні класу брали участь у конкурсі стінгазет "Права і обов'язки громадян", перемогли у конкурсі на краще виконання Гімну держави. Адміністрацією школи було організовано зустріч з дільничним інспектором у справах неповнолітніх району.

      В межах військово-патріотичного напрямку я   знайомлю учнів  із військовою історією та традиціями України,  датами  військової слави, бойовими і трудовими  подвигами жителів області в роки ІІ Світової війни, вчу зберігати військові традиції, не втратити зв'язок поколінь захисників Батьківщини, організовую зустрічі учнів з ветеранами війни та праці, учасниками локальних військових конфліктів та антитерористичних операцій;  формую  позитивний  образ  Збройних Сил України, готовність  до виконання військового обов'язку.

       Згідно плану роботи школи учні готували загальношкільне свято до Дня Перемоги "Дай, Боже, ніколи війни не знати!".  Готуючись до таких свят, діти були залучені до прибирання пришкільної території, сільського цвинтаря, могил ветеранів, а також покладання квітів до пам'ятника загиблим воїнам під час ІІ Світової війни та могил ветеранів. Такі форми роботи допомагають виховати у дітей шанобливе ставлення до навколишнього світу і до минулого нашої держави, усвідомити, що ми  повинні бути вдячними тим,  хто боровся за нашу свободу.  Мною, як класним керівником, разом із вихованцями було організовано зустріч із учасником АТО, колишнім учнем школи і моїм вихованцем. Результатом такого спілкування є розуміння дітей того, якою важкою ціною здобувається мир. У класі оформили куточок пам'яті "Небесна сотня". Учениця Чолак Мартіна здобула ІІІ місце на обласному етапі конкурсу творчих робіт "Афганістан очима дітей".

      Спортивно-патріотичний напрямок  направлений на розвиток морально-вольових якостей, виховання витривалості, стійкості, мужності, дисциплінованості в процесі занять фізичною культурою і спортом, формування досвіду служіння Вітчизні і готовності до захисту Батьківщини.

     Відомо, що класний керівник не може без допомоги вчителів-предметників  досягти високих результатів у виховній роботі, тому постійно співпрацюю з адміністрацією школи і педагогами. Разом із вчителем захисту Вітчизни – Степановським В.О. організувала  екскурсію  в Чернівецький прикордонний загін.

      Заходи культурно-патріотичного напрямку  допомагають мені розвивати  творчі  здібності учнів через залучення їх до музичного фольклору, усної народної творчості, народних свят, знайомлять дітей зі звичаями і традиціями українського народу.

     Щорічно учні класу долучались до підготовки і проведення таких загальношкільних заходів: "Шевченківські читання",  Дня української мови та писемності.

Формуванню  в  учнів патріотизму  сприяють  години спілкування "Морально-етичні  заповіти  Тараса Шевченка,  українські   духовні  цінноснності",  "Царівна української літератури"

      Учні класу - активні  учасники різних виховних заходів. Вони ніколи не залишаються байдужими і взяли участь у  таких акціях:  "Від серця до серця", "Миколай тебе любить", "Лист солдату", "Фіточай для солдатів", "Книга для дітей зі Сходу", "Допожи українській армії". , флешмобах "Ми - за мир!", "Боже, Україну бережи!", "Герб України" , самостійно організували флешмоб з  виконання Гімну держави.

        З метою виховання свідомого громадянина своєї держави, як і кожен класний керівник, знаходжуся у постійному пошуку інноваційних концептуальних підходів до здійснення тісної  взаємодії з учнями.

      Батьківський комі­тет працює разом із класним керівником, бере участь в організації  групових та позакласних заходів,   у  становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. У роботі з ними використовую колективні та  індивідуальні бесіди, зустрічі за «круглим столом», тренінги і ін. Під час проведення батьківських зборів   знайомлю батьків з новинками педагогічної літератури з проблем родинної та батьківської педагогіки, моделюю педагогічні ситуації, які допомогли б батькам розв'язувати родинні конфлікти, що можуть виникати під час спілкування дітей з батьками.

        Враховуючи актуальність цієї проблеми, й надалі продовжу виховну роботу з цього напрямку з учнями.

        Л.М.Толстий стверджував: «Виховання дітей є лише самовдосконаленням  вихователів». Отож, досвід приходить з роками.

МОДЕЛЬ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ КЛАСУ

 

 

 


Copyright MyCorp © 2024